Nu ääääääääääääääääääääääre Jul igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Julen varar än till påska!! går den så??  äsch shit the same and fuck the rest! eller hur?

Denna veckan har vart mestadels sömnlös och stressig men ändå kanon..
Avslutning, jobb, ingen vila, ro.... Men jag och Ebbis var riktiga hejjare på att handla i fredags, blev massa fina klappar att dela ut :) det var trångt, verkade som om"ullareds gangster's" hade erövrat stan! Ullareds gangsters e människor (oftast i dom äldre åren) Som tar handling på liv eller död, står där med rök ut ur näsa och öron och kör i 5334754454 km/h med vagnen i affären..  Armbågar sig fram... Lugn PUCKO det finns så det räcker till alla!!!!
Ebbis och jag stog många gånger o gluttade på varandra med dendär -tycker väldigt synd om mig själv blicken-.. stog där med massa massssssssa påsar handleden lär ha tagit skada... Men roligt var det iallafall myste med hennes snälla granne Monika + barnet Hanna som bjöd på pastabuffe då cafet ej tog kort... vilket jag o ebba drog ett antal gånger den dan.. Äbba hann nästan till min avslutning + dans, missade dansen dock. Såg henne från scenen när hon stog längs bort i aulan.. Jag kan ju inte hålla mig för skratt när det gäller den damen. Fasten det var mörkt såg jag henne och började flina o skratta mitt i allt! Vet ju hur vi brukar tycka att avslutningarna är -pinsamma!! *kollar ner i knät typ... men denna var helt ok? tror ja... eller så var jag bara pinsam men de bjur ja på !

Nu är alla klappar köpta! inhandlade de sista med Cäl idag innan jag gick till jobbet... Är trött o seg efter att ha jobbat o ska jobba en E-tur imorrn vilket innebär att man jobbar 11,30-21,30 o det är länge... Men men min lön i Januari kommer sitta som gjutet i fittan haha ops! fickan ;D Ibland får jag till et!

Ida drog till fjällen med Emil över jul, myss.. Caroote har jag pratat me enheldel under veckan hon kom oxå på avslutningen ( ja vi går på samma skola ) men de var xtra kul för att jag var me ellr hur ?! (A)
 Perc var dock i Sthlm hoooooooooooooooooooooooooooost nooooooooot ;D Den lilla parvlen till strimmlad oxfilé och bari, tog the day off.  Madde den lilla suptuten är ute o partar idag.. inte konstigt att din hals är katastrof.
Okey ja gillar med att festa, men har dock vart nykter 2 helger, hör o häpna 2 helger, 1-0 till mig !

Grattis CORNELIA ERICSSON på 18:års dagen. den dåliga kvadraten får lixom festa te o fira igen! Inte alla som får fylla år 2 gånger.. ;P


Va fint kl e snart 3 o här sitter jag igen.... fram med rottingen!

Va fint kl e snart 3 o här sitter jag igen.... fram med rottingen!

Va fint kl e snart 3 o här sitter jag igen.... fram med rottingen!

Ho(e)Ho(e) Ho(e)..  Sa Dirty Santa ' !

Fest: JUL med allt detta mys
Pest: Ingen vit (alltså snöig) julafton, ingen sömn, miffon ,värk i alla leder man äger.

image16

Keep Rocki'n !
Sanna

Kommentarer
Postat av: Ebba

Mysigt att vara med dig, saknade dig redan på väg hem : )

2007-12-23 @ 11:48:14
URL: http://ebbaolivia.blogg.se
Postat av: corny

men naaw, vi får ta tag i detta nu :)

2008-01-22 @ 00:45:23
URL: http://corneliaericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0