xs-roligt..

hey håååå (e)..  sicken helg det vart.. har vänt på dygnet nu igen.. sitter här åter kl mitt-i-natten och nöter denna stygga datorn.. vart i boråshallen idag men som sagt det var xs-roligt (med det menar jag att det sög)....
Satt och kollade på perc's bilder, de blir BOX med stort B... haha.. nää bara otroligt fuuula bilder på mig, wait beeatch I have to, promise.  ;)
Åhh vet inte ut eller in, som sagt wan't to lay like this forever.. knasigt det kan bli ibland -ehh ja.. Vissa har en förmåga att fucka min hjärna totalt, behåll lugnet.
 Ingen ute-helg vilket känns skönt.. hade lite abstinens idag när jag hörde mycket bra musik men men.. you go girl!
Haft jättekonstiga drömmar nu, vet inte vad det kan bero på vissa är mycket bättre än andra, har tänkt på att när jag drömmer som värst är då jag sover länge och när jag drömmer gött vaknar jag vid minsta lilla..
Pratde me madde o perc nyss  dem e i boråshallen o kollar på fotbollen.. booorrriiing.. haha.. träffade Ulla-babycakelove idag med, brun o söt som alltid! tack för de fiina sakerna :) Hade telefonkontakt med Caroote idag vi pratde bla om NACKSPÄRR, grodor och andra djur med peels.
Känner nu att ögera går i kors, antigen får jag peta ut dem eller sova.. Så jag nog sova nu.
Just de EBBA ringde dig idag ju, runt 18,00 no svar.. lever du älsk?..

I love u girls, you are gorgeous and fabulous...
Sov sött..
Sanna

Kommentarer
Postat av: Ebba

Yes, jag lever. Är just nu i Varberg men ska hem imorgon, slår dig en pling då. Kärlek..

2007-11-12 @ 13:26:43
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0