Im back, bitch.

Oh yes i am..
Till er som undrat så har jag bara känt: kuken, ballen, ryavallen för att skriva blogg..
Men när jag ju sitter framför datorn & läser gamla inlägg,asgarvar för mig själv så tänkte jag  sätta igång att skriva lite :)

Ja ni, vad har hänt de senaste månaderna? vart ska jag börja?..
Sommar har det blivit, nu regnar det igen. Sverige har skämt ut sig i EM, TOTALT. jag e rasande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Nu håller jag på Turkey som visade hela EM att man kan vinna och göra mål inom loppet på 15 min kvar av resterande match!!!!!!!!!! Grymma e ni!
Jag har vart me perc och ida i underbara tokiga härliga alanya! Jag har även hunnit boka en ny resa dit i augusti :)
Full och glad har jag vart, humöret i topp! Massa jobb, verkligen massa jobb! Har  oxå hunnit vara totalt vansinnig ett X antal gånger... har  även vart i svenljunga o sagt hey till ebbalicious och coffelicious, vart hos sytramii i götalaborg.. kommer inte på mer nu...

Skriver mer imorrn ögeera faller i kors, min rygg likaså..

För alla er som trodde ni skulle slippa mig, think aigen,,,  Im back!
Me and only me

Sannalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0