Hot as a fever

Ja bättre mår jag då inte. Somnade här hemma i 2 timmar när Vivsan var på besök.. stackarn måtte vart uttråkad!.
 2 dagar kvar att jobba, sen blir det lattjo lajban igen! Ställde mig nyss och lagade mat, hade ingen som helst ork under dagen och efter jobbet sov jag ju. Skulle bastat me Sandra & Anders men med min feber var det uteslutet då hade jag kolat där inne.. Blev lite film istället någon som jag redan sett, men det gjorde inget!

Nu har  en 5:e person som tagit åt sig det jag skrev i min blogg igår, verkar som att alla känner sig träffade, men nej. Den person jag skrev om är inte någon utav er.. Den som det verkligen handlar om läser inte ens min blogg eller kanske inte ens vet att det finns.. Så guys gulligt att ni bryr er, men jag lovar att skulle jag vara så mäkta irriterad på nån utav er hade ni märkt det. mwah!

Imorrn får det bli en storstädning här hemma, sen fixa min dator lite... den är helt F#!*$..  Kan inte bara någon kunnig människa hjälpa mig innan den åker i backen alltså.. fattar inte vad det är för fel hela tiden, den är ju trots allt min lilla bebis.. Bad baby!

Men nu blir det tandborstining och raos in i säng ( soffan, jag vet jag måste börja sova i sängen......)


Hissad ; Ledigheten
Dissad ; hmm,, tar väll mig själv där, bjur på de!  ;>


Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0