Prognos över Borås...

REGN

Undra hur mycket det har regnat sen Juli månad, tycker det har antingen öst ner, vart mulet eller skvätt från och till.. Nu på kvällen tycker jag det kan vara mysigt att somna till smatter på fönsterbrädan, men mindre mysigt att ge sig ut på morgonen/dagen med regn i hela ansiktet...
Idag har jag vart mestadels i stan under hela dagen, handlat mat, kikat os.v.. Man ska ju kunna sova länge när man är ledig, men jag ska banne mig upp klockan 8.00 i morgon med för att ge mig av till läkaren. Om jag inte minns fel tog jag nån sån idiot tid till tandläkaren nästa vecka med...

Nu ska jag krypa ner i soffan ( skall ta mig till sängen sen) och kika på CSI.

Natti natti

Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0