dryyyyyyg

Javisst här bloggar man inte på 2 månader :P men har inte så jäkla mycket att skriva heller..  Jobbat och drucket endel uner månadernas lopp... Längtar enhel till man är ledig vilket jag är i helgen :)
Idag har jag perci, sandra och vivianné suttit på viskan och druckit massa öl. perci lekte Hilton o betalde allsammens... herre min gutt. En annan e fattig som en kyrkråtta! Sandra och perci ska snoza över här och jag ska ova i min älskade soffa. Kommer vara formad som en ostbåge senare i livet! Hatar oxå Anders grannar.. sicka luffare. Kan ju inte ha mer  liv än att bry sig om andras... gaah...  ska banne mig kasta alla blommor jag hittar på dem :P..

Tja annars e sommaren typ över, känns de som.. buäh... men men, vad ska man göra föutom äta,sova jobba (dricka) DÖ..
Ska skriva lite mer nån dag serri..

Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0