I'm in love with a fairytale,

Norge ni var bästaste, och hade sötaste sångaren... Det är ju till mig han sjunger? Såg ni mig inte live? Jag var ju först ut med segerkyssen haha.. nee det är nog ingen som kommer sjunga sådär, men drömma går ju ;) Jag diggar den iallafall.

bah ligger här nu och kikar på tv, kommer inge bra.
Jobbat idag, sen vart i stan och fikat, skulle ut och gå sen men mina hem nycklar va ju borta, jag letade som en toka i varje vrå, och sen när katten som kommer in här då och då skulle få en skinkbit  hittar jag nycklarna i kyylen! Jag är rätt förvirrad känner jag.

Kanske är vårkänslor i kroppen, känns nästan så eller så är det en klump oro haha ILLA att man inte kan skilja på de då har man blivit sårad rätt gött i sitt liv!
Jag fick en rätt rolig kommentar av en äldre människa idag,- "Men Sanna du får ju skynda dig att skaffa en karl! Vissa fruntimmer är så åpna att dem tar mer än en"   jag trodde jag skulle dö av skratt. Många av dem äldre människorna roar sig med att para ihop mig med alla dess märkliga människor. Men jag är kräsen, eller något. Har jag väl snöat in mig på att vara enviser så.

Annars i veckan har jag inte gjort så mycket jobbat,  i helgen kollade jag film, spelade kort och drack (för mycket) öl , men de var trevligt måste jag säga.
Jag börjar sakta men säkert hitta tillbaka till mig själv. Det blir inte som man tänkt sig, det som är meningen händer.
Kan aldrig tvinga eller ändra på någon/något.  Ont gör de, hugger som en dolk i hjärtat som vrir om. Men jag ska försöka hitta lyckan i mig själv och inte med just någon, är inte jag lycklig kan jag inte bli lycklig men någon annan heller. Men de klart att det finns någon som får mig att känna sig som guds gåva från ovan.....ibland..

Every day we start a fighting
Every night we fell in love
No one else could make me sadder
But no one else could lift me high above

I don't know, what I was doing
When suddenly, we fell apart
Now a days, I cannot find her
But when I do, we'll get a brand new start


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0