workin' women

Tjohoo
Längessen jag skrev nu har bara inte haft lust...
Just nu för tillfället bor jag hemma hos mami och papi och passar Ivar, vi var precis ute för andra gången idag så blev vi utelåsta. Vi har ju blivit det förr jag o han men då var det mitt i natta och jag hsde ingen mobil med med. Men de hade jag minsann nu!  Min kära syster kom och öppnade dörren så de blev väl till slut. Alltid är jag så stressad så jag bara smäller igen dörrn efter mig!

Annars har jag jobat som en toka hela helgen samt igår på min lediga dag. Men till helgen är jag långledeig lör,sön,mån :D de blir mycket skönt :)
Sitter här och dricker nescafe uuuh.. mamma o pappa har ju en perkalator och jag förstår mig inte rikigt på mig den asså.. den bara brötar och lever..
Ne nu ska jag klä på mig och kila ner till mig en stund, börjar jobba halv tre.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0