How do you think ?

När du lovar saker som du inte håller, för du inte kan tänka klart vilket är självförvållat? Hur tänker du när du ena dagen är as glad och nästa är flyförbannad? Eller skum rättare sagt..... Tänker du hur andra kan känna sig i din omgivning? Och hur det känns när du knäcker någon till zer0? Nää bara du mår prima så är allt lungt, eller hur ? Det enda du säger är "-Va snackar duuu om?" vet du ens själv vad DU snackar om? Som du glömmer dagen efter att du sagt...Hur tänker du när du fuckar hur andra känner , däribland finns även jag! Hur tänker du då??? Hur kan du sova gott om natten? Känner du ingen skuld? Har du ens ett samvete?!?!  jag börjar undra asså...
Du står där bakom din stora feghet och rädsla och säger ; Jag vet inte, jag vet inte.. Visst man kan inte ha svar på allt, men det man kan ha svar på är varför man gör som man gör, säger som man säger.....


Sluta bara att vara så pucko, du är ju vääärldens goaste igentligen.....

detta skriver jag inte för att vara elak, utan just för att du verkligen betyder något......

Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0