Vart tog du vägen mitt liv ?

ja enkel fråga enkelt svar ;D : Jobbet.. har jobbat en jäklans massa nu puh... känner bara att det ska bli gööör gött att vara ledig nu över nyår. Behöver det. Inte det att jag inte trivs med jobbet, men kanske inte 115 timmar på en månad.. Känns mer att man besöker sitt hem och bor på jobbet ibland.. Bra ändå att man har roliga arbetskamrater och goa vårdtagare. Och dessa underbara människor omkring mig som står ut med mig när jag e work-aholic!
 Nyår lägger jag på is ett tag. Ja menar en rutten hemmafest med massa pack & neeards och sen upp som en fjant till vattentornet nej tack! Men ett roligt gäng med alkohol, gott käk, roliga fyllespel och raketer är alltid kul (dock ej på vattentornet)  Så jag tror jag kör på det asså..
Juldagen blev kaos. Full fullare Sanna. Hade kul hos  Madde men. dock för mycket. Tack flickor för en bra-början-kväll, och tack Cäl  för den då senare varma goa sovplatsen.
Nix mina damer och herrar nu ska jag ner o slänga in dunjackan i torktumlaren, sen sova.. Uppe me tuppen till worky-shurky....
Sov gott...

Sen ska jag skaffa alkolås på min mobil, uh you make me sick..



The one and only,
Sannalicious

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ska vi fira nyår tillsammans iår?

2007-12-29 @ 11:45:16
URL: http://Burny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0