Inflammation, gravljus, apu.. You name it !

Kära blogg. ...gapflabb....

Vaknade väldigt utvilad idag men kände en enorm smärta i vänster öra och neråt mot käkbenet.. Tror jag antingen fått öroninflamation eller infektion i mina lille visdomstand. Har vart sjuk nu det sista nu kommer väll allt på samma gång gahh.. FINT när man har en APU man måste sköta annars får man ta igen den på något käckt tillfälle och missa massa jobb kaaachiiing  !! Imorrn kommer min lärare till apu;n oxå jätte fint när man inte gjort allt man ska ha gjort jag blir så trött..

Snart är det Halloweeeeeen spookie, har redan filat lite på vad man ska ha för utstyrsel *smider planer*...
Och alla helgona vilket jag tycker är så vackert med alla ljus!! får en sådan sinnesstämmning på kyrkogården, tycker synd om alla dem som inte har ljus på graven så ett tips ; Ta med er lite mer gravljus än vanligt och tänd på några gravar som är ensamma... God gärning värmer samvetet!!!!

Något som bäver mitt samvete är att jag är så kass på att höra av mig, men det är så att jag skulle kunna bo i min säng förtillfället är helt slut.. Ska ta tag i mig själv och börja höra av mig lite oftare till er som jag inte gör det till..
Kanske ta en trippeluttan till ala Svenljunga också, ute i den djupa urskogen där bor  Ebba-bus och Mysterious Crillestoffer  :) Måste även besöka min systerystrar.. skärpning sanna!!

Men nu ska jag slänga i en toning i mamis hår sen blir det desperate housewives..

Arrivederci
Sanna

Kommentarer
Postat av: Ebba

JAg gillar dig ändå, Bänana. Jag är inte heller direkt värd ett pris i BästPåAttHöraAvMig ;D Men välkommen är du alltid. Vad gör ni i helgen? (:

2007-10-26 @ 00:49:34
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0