" Ingen idé"...

Min tanke när jag vaknar försent tämker jag alltid, ingen idé att ens gå upp och stressa iväg, så kände jag även idag, men kunde inte med gott samvete känna att jag skulle ha missat 4 dagar på apu:n. Vill verkligen ha bra betyg därifrån...stud.. ahah :P nää men kan lika väl försöka sköta mig fasten de e svårt, och  ibland vill jag bara  skrika eller rycka tussar ur endel ungdomars hår, men annars är allt jäääätte bra ;D

Fick lön idag vilket är U N D E R B A R T ! Stress kollade nästan alla affärer just "bara för att"... det svider att ha pengar i fickan och svider ännu mer när den e tom haha.

Nu sitter jag här med en toning i håret för att min bästaste frisör var så snäll och baar gav mig en toning för att hon hade så ont om tider, så det var bara att tacka och ta imot, snäll är hon (A) men jag hade ju tänkt betala men men gratis e gott ;D Hoppas att det blir bra annars kommer jag duscha 19 ggr per dag..
 Var och käkade kina mat på peking idag med madde och perc, madde sitter och säger mer liiis mer lisss.. (mer ris)... hela tiden jesscia garvar och vältar glas och dricka flaskor med hicka samtidigt och jag skratt-skämdes.. ska nog inte gå dit mer. :P Sen tyckte jag att det var elakt att ha en golvbrunn bland karparna i entrén, och vem har nallat pengarna i önskebrunnen lixom?! det undrar ja..

Men tjingeling, färgen ska ut!
To all my wuuuuuuunderfull girls, älskar er baaouta mycket <3

Sanna

Kommentarer
Postat av: Ebba

Miss you like crazy..

2007-10-27 @ 00:06:09
URL: http://ebbaolivia.blogg.se
Postat av: Sänna Bänäna ♥

and i miss u..

2007-11-07 @ 23:21:26
URL: http://www.saannalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0