Walkiie Talkiiie

HelloHey!
Jag hade rätt igår; inflammation ala carte i örat... sen såg mamma en vit prick i halsen som troligen är halsfluss, det fanns inga tider på vårdcentralen så sanna ordinerade själv pencilin som jag hade hemma.. måste ju funka lika bra. Tror inte att läkarna alla gånger vet vad dom sysslar med, delar ut pencilin som popcorn när det kanske inte behövs just 2 kurer.. Men tur var väll det slapp jag springa där imorrn och få :)

Sitter på msn pratat me Ebba som var hemma hos Frida med hennes söta bebis , förklarade även för ebba att det suger att vara på apun med öroninflamation.... Tycker väääldigt synd om mig själv just nu.

Sitter och verkligen gapskrattar på msn, madde perc och jag skriver som om vi satt i varsin walkie talkie -" Sickan anropar alla enhter, kom. haha känner mig alltid lika skadad när jag sitter och skrattar framför datorn..
Har pillat lite med min facebook idag fattar fan inte mycket av det, måste det vara så komplicerat :P

Nu ska jag kurera mig med the och kolla på tv, uppe med tuppen imorrn igen fast jag e sjuk -JAVISST VA FINT ..not..

Sleep tight..
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0