Enjoy!

Vem pratade du med senast:Madde & Perc  
Vem skulle du ta med dig till en öde ö: Sololja ;)
Vem träffade du senast: Papi för 1 sekund sen
Vem älskar du: Familjen, Amooore v & mina vänner
Vem fick du senaste sms: deruuu ;) 
Vem ringde dig senast: Ida
Vem vill du festa med: Mina underbara tjejer
Vem vet mest om dig: Dem jag litar på
Vem sov du i samma säng som senast: Min hund Ivar inatt :)
Vem vill du gå på en konsert tillsammans med: Vivi
Vem vill du helst träffa utav alla i världen: Mormor
Vem kramade du senast: Mamma nyss  
Vem lagade du mat med senast:Mig själv
Vem åt du på restaurang med senast: Min syster
Vem har du köpt den dyraste presenten till: oj... vet inte..
Vem fick du en present av senast: Kurren Johan från Thailand
Vem gjorde du senaste utflykten med: Åkte buss innan :P
Vem tog du ett kort på senast: Alex & Vivi
Vem gjorde dig glad senast: Gullan
Vem gjorde dig arg senast: Birgitta Öman
Vem är den lataste du vet: Min hund Ivar
Vem gjorde du bort dig för senast: hahah en badvakt :P
Vem fick du senaste e-mailet ifrån: h&m
Vem är skyldig dig pengar: Nobody
Vem är du skyldig pengar: Papi
Vem såg du på film tillsammans med senast: Mig själv inatt
Vem vet du mest om dom som litar på mig (:
Vem dansade du med senast: Ebba & Marina
Vem vill du åka utomlands med: My girls :)
Vem bryr sig mest om dig: Family & la friends
Vem bryr du dig mest om:  samma..
Vem hatar du: Who knows :P
Vem sov i din säng senast: Ivar
Vem drömmer du oftast om: Cäl (A)
Vem snodde du den här listan ifrån: Frida Drotz (:


Kommentarer
Postat av: Vivi

Vem vill du gå på en konsert tillsammans med: Vivi

OJA! det kan vi årdna sörrö!!!!

2008-01-19 @ 13:06:35
URL: http://burny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0