handen på hjärtat

Finns endel saker här i livet som jag tycker är a och o.
För att ge kritik måste man kunna ta kritik, annars får man fan hålla käften.
Insåg idag hur manipulerande du är.. Hur kan jag ha varit så blind ?
Jag har faktiskt tuffat till mig, bara för att man har flatrate måste inte JAG höra av mig. Du kan höra av dig du med, därför man har en telefon om man inte är efterbliven och inte kan slå ett nummer. Och de roligste är att mina 3000 min snart e slut. får nya den 30:de haha.. så ikke.. jag har tuffat till mig och jag tror inte att någon kan köra över mig just nu Jag är stenhård.

Slå det om du kan.

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra kämpat Säääna. Stå på dig!! Annars ringer du bara till Argbiggan..ha,ha

Ville bara säga att jag tycker du är jätteduktig & du vet vad jag syftar på :)



Kram. (YES!! datan funkar :D)

2009-04-25 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0