Sunday

Hey.
sitter här nu igen mitt i natta.. puh och ska upp om några timmar. Om man tänker -shit ja ska upp 4 timmar somnar man verkligen inte... tick,tack,tick,tack..
nåja detta har vart en lugn söndag, vakande vid 12 somnade om till 16 tror att jag behövde de haha ja menar jag sover väll aldrig ;P

Vart uppe hos Zaklina o kikat på resor men de e så förbaskat dyrt, eller så är de ja som har blivit snål.. man har ju inte längre massa kosing att sprätt när man bor själv direkt. Fick slänga en jäklans massa mat innan för jag inte käkat upp de, SKÄRPNING.
Var ute me marina, vivi, martina o jocke va i "spökstaden" och ja de var rätt äckligt, sen inbillar man sig nog lite med men dit vill ja ju inte åka igen direkt..... jag tror inte på spöken, vet inte direkt va jag tror på kanske låter som en klyscha men ödet. Det finns en mening med vad som händer med allt, även när det händer utan att man vet varför.
 
Fastnade innan på facebook och gjorde en massa quiz lite små roligt faktiskt och tidsfördriv. Och nu fastnade jag här..
får sova i soffan igen alla filmer ja har har jag redan sett och jag måste kolla på något tills ja somnar, har gjort det i alla år. Funderar på att släpa hit en min gamla tv från mami och papi men då kommer jag väll bo i sovrummet istället. Dock bättre för min rygg efter alla dessa nätter i soffan är nog min ryggrad som en ostbåge..

Känner mig änslig och osäker, inte likt mig... Har börjat tappa mer och mer av mig själv. Måste hitta den där Sanna jag trivs med.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0