Regn och rusk

Dagen slutade ändå bra, kom hem och städade flitigt.. Fattar inte hur de kan bli så stökigt i min lilla lägenhet. Jag sprider mina grejjer överallt sen får jag spelet när jag inte hittar det... Och nu har jag ju inte någon att skylla på heller haha..
Sedan bar det av till maxi för att handlas lite grann och sedan hem till Vivsan, de var ju tänkt att vi skulle plocka påskris men de glömde vi av. Men hon fixade te min blogg iallafall blev jätte bra innan var den såå dyster..  Sen satt och mumsade i oss massa gottigt och kikade på tv.. Fick även middag och mat med mig hem skink&ost paj myyyyyyyycket gott vill jag lova. Får bjuda hem er på middag.. eller så handlar jag så lagar ni maten hemma hos mig haha.. om ni inte vill ha de bränt o.s.v

Det är ett under att jag inte har somnat ännu när man vart igång sen kl 07. Var nere på statiol med Vivi, Perc, Sandra och Anders nyss och köpte kaffe osådär. Sen börjde ju pissregna, blir så trött på detta shizo väder, kallt, varmt, sol, moln, regn, blåst....
Kommer väll vara som alla andra år vår 2 veckor, sen "sommar"  2 veckor i juni, sen regn, sen när hösten skall komma blir det typ sommar igen, när de skall vara vinter så regnar det sen börjar det snöa i jan-feb... Kan inte minnas när de var snö på julafton... det var ett par år sen. Undra va de beror på igentligen..

S
itter här och kollar lite på utbildningar, funderar på att plugga vidare men då måste jag verkligen ha lust.
Ångrar verkligen mitt gymnasieval men det är inte lätt att vara 15 år och stå med sin framtid i sina händer. men inget att göra åt nu, gjort är gjort. Sen vill man inte ta massa lån om man verkligen inte vill plugga vidare heller. Får se hur jag känner efter sommaren och kanske söka in någonstans efter vintern. Vi får väll se hur de blir med den saken.

Nu ska jag kika om det finns något på tv som är sevärt. Och kära lilla mamma när du läser detta så kan jag tala om att jag är ledig imorrn (tors) så det gör inget att jag sitter uppe ;) "Och går upp en halvtimma innan jag lägger mig" som ni säger haha.

Natti



Kommentarer
Postat av: vivi

RÄNSA FIRRE I NORWAY!!!! KOM OOOOON

2009-04-09 @ 03:54:11
URL: http://burny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0