Alkolås på telefonen !

tjodelittan i ... haha de var grovt. Och ja jag skrattar åt mina egna skämt. annars äre inte kul ? ;O
Nu sitter jag och pimplar vin. Alla andra dricker bira och sprit. Alla minns väll vad som hände när jag drack sprit? Någon? -Bra inte jag heller!!! tänkte att jag slänger i ett inlägg innan de blir onyktert.ör
För övrigt röstar jag på alkolås på min mobil... Ikväll blire ljudlös längst ner i väskan  tills min röst har blivit hörd
De blir shake the bacons ikväll, jag är taggad!

Keep on shining,

Sannnalicious

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken super idé med alkolås på telefonen. Ärligt det finns nog många som skulle behöva ha det :)...

Hoppas du har det dunder kul idag och var rädd om dig. Akta dig för Grisen och minigrisen.

kram

2009-05-15 @ 20:59:10
Postat av: majsis

ja lr huur, du uppdaterar såååååååååå ofta;P

2009-05-18 @ 13:10:26
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0