Bara för att...

Skriver lite grann i min blogg bara för att den e så himla mycket finare nu än innan, work it Frida :)
Pratde ett långt samtal med ebba  igår om allt och inget, det roliga är att vi behöver inte ses/prata dagligen vi har ändå rätt bra koll på våra knäppa liv ändå, eller hur babe?.. Skönt att prata av sig och få råd om hur man skall gå till väga eller bara lite sympati (A)...
Idag vart de skola som gällde, genrep till lucia tåget, gick rätt bra. Hoppas nu att det går prima oxfilé på torsdag morgon med.
idag flög mor, far och två vänner till London och ska vara där tills tors, gaaaaaaaaaaah Ja är inte alls avundsjuk ;) Nää men gött för dem att åka bort, jag har som sagt lilla Ivar här hemma som sällskap. Skall ändå bara jobba hela veckan.... Tur att man har jobb som man trivs med :)
Nu ska jag slänga i mig käk, ut med hunden sen till jobbet..

Have a greeeat day!

Plz bitch, be honest! To hard for you ?

Sanna

Kommentarer
Postat av: Marie

så du finns här med ;D

2007-12-10 @ 20:30:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Marie

jajjamen , det e väl klart ;D

2007-12-10 @ 23:31:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej, kan inte "/

Får komma på julavslutningen istället? :) Puss

2007-12-12 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0