Halleeeeeeeeeluuujja!

Sjunger kanske nån för mig o kanske sjunger nån för dig...Ett sprucket med ett hoppfullt halleluja.. Tycker att den låten är fin asså...
Hat nu vaknat till liv här, vart hel död heeeela dagen bara sovit,vaknat kikat på tv en sväng sen sovit igen...
Vakande runt 22 av att mami o papi kom hem :) Fick lite saker minsann, strumpor till min samling, jättebra sminkborstar, godis och en flarra smirnoff, thank's mum 'n dad :D
Har pratat med Ebbis en stund idag, skönt var det. Snart skall vi ses, inte långt kvar!! Miss u like fuckhellno, yo' hoe ;) Sen efter många om och pratade jag med älskade Vivs idag med, och vi ses ju imorrn (:
Har laddat upp med min vanliga kolla.på.tv.mitt.inatten-laddning..... till det  dricks det julmust i all ära, me like . mummmmmmmmmma :) fick även glögg i skolan idag var gott...
Perc har jobbat idag på jobbet, den lilla rackaren sov inte länge inatt hon.. Efter lucian åkte madde och jag hem till mig  o städa, sen efter de la vi oss för att kolla på tv och sova, bra att man kan göra det mesta tillsammans :P
Nu är det nytt år och nya tag, skall verkligen göra mitt bästa, tänka på mig själv en heldel... Inte fjanta efter massa fjant's ... Ocvh bara må så jävla bra :) och sköta skolan! fy sanna! Fy.... Tro faan att man är sliten efter 12 år i skiten hahah.. Sen blire det antagligen tillbaka i skolbänken nästa Januart för att plugga vidare.... myyccccheee bra!
Jag skriver helt skevt, måste lunga ner mig så jag inte skriver feel hela tiden.

Sov gott (:
Ciao!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ang tillit...
Det är sant, visst...
Det värsta är nog att tillit är lite av något som man egetligen inte klarar sig utan... Den finns ju i olika grader..

JA visst är HALLELUJA FIN! :D

2007-12-14 @ 13:23:58
Postat av: Stephenie

Ja visst är det :) Allt bra?

2007-12-14 @ 17:33:22
URL: http://stephenieutanb.blogg.se
Postat av: Ebba

Du är en hoe :)

2007-12-14 @ 18:47:46
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0