Jag för hela slanten

Favoriter just nu
Smyckes-designer
: Efva Attling
typ av musik: allt  & inget
parfym:  Ralph Lauren, DKNY
månad: Maj
mat: Kött med bakpotatis
dricka: Julmust :)
godis: salt och surt
tidning: Aftonbladet haahh BT ? ;D
film: Wallander
skådis: Charliiieee Sheeeeeeeeeeeeeeeeen
djur: Hund

Dagens:
klädsel: Svarta jeans brun tröja och t-shirt.
frisyr: Hårskena och rufs haha
låt: Idag har jag nynnat på Uggla, "Du e för fin för det trash du gillar"..
tv:  Bidde inge tv idag, än iaf :P
tråkigaste: Att jag måste nana nu
Roligste: Alla goa vårdtagare på jobbet
Kommentar: Jag sitter och beklagar mina sorger för Rickard, jag skriker -åhh jag saknar Abo!!!! Rickard vet inte vem jag pratar om eller varför, (vissa hade ju sagt Vem är det? Eller varför? )Rickard helt lungt och ointresserad säger han -OKEY. jag dog av asgarv

Kommentarer
Postat av: Ebba

Charlie Sheen :)

2007-12-16 @ 01:00:38
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0