S e x . . .

sju, åtta nio, tio ;)

Hey Everyone!
Nu sitter jag här återigen nyvaken mitt på kvälls quisten, inte bra detta ! Somnade vara till 2 timmar men ändå nu rubbas hela den "normala" sömnen återigen! FY på mig!!!!
Idag vart det skola som gällde, Hade lektion där vi glodde film från 8-9,30, sen var man ledig till 14,00 för att ha ett prov på omskrvningstillfället. Då har man vääärldens chans att plugga eller hur?! Men nej då jag och perc åker till Gullan serru och fikar istället haha.... Loser's är vad vi är ;) Provet gick sådär, hoppas att jag klarade mig iallafall.....
Imorgon är det jobb som gäller :) Ska blir roligt, jobbar dag imorgon så det är bara att kila upp runt 05 snåret !
Annars så tycker jag att det är mysigt med regn ute....

Familjen Carlsson! ; Ha det underbart i Thailand, I love you all.... v

Hadegöttsägervihej!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0