Well F U C K you...

Så känner jag idag, är piss trött och så sur på allt.... Somnade kl 05,00 i morse sen ska man upp och med 07:17 bussen till skolan. När jag väl kommer till skolan har vi inget klassråd :!x#@/%&%(&
Jag får rycket och hela dagen är  förstörd. Sen blir jag ännu argare när jag kommer på att jag ska på 50 års kalas vilket iof är roligt men inte just idag...! Men sen smäller det till ordentligt när jag inser att jag inte fyllt i min tim-rapport på jobbet.... denna dagen kommer bli lång och arg känner jag. Sitter här och surar för att jag inte kan gå och ta mig en underbar tupplur.........
Sen blir jag så trött för allt i helgen också, luften bara försvann och jag känner mig återigen tom. 
En sak jag lärt mig nu, överlita aldrig din trygghet på någon annan, den personen kan försvinna anytime, ha tryggheten hos dig själv.
Ta det med ett asgarv vänd på klacken och gå :) Jag är en glad tjej igentligen som inte orkar lägga energi på massa idioter, men vissa tycks fastna i hjärtat på mig likt förbannat <3

Helgens bravader åh var ska man börja. Tack flickor för att ni mer eller mindre tjötade med mig ut, skulle bli tookig av att sitta här hemma :P Katastrof rolig utgång, shakade bacon's rejäält,  sedan blev  jag totalt rasande, men skit i det... Hade iallafall roligt sen när kära madde o perc behagade sig att komma ut från schhwingan.

Nu ska jag smutta på en kopp kaffe, sen blir det att piffa te sig och åka på kalas..... 

Amor Vincit Omnia! eller ?
Sanna
 Detta var de som uppehåll mig hela natta + lite telefon tjöt med... Albert och Herbert hahhah ser kanske tråkigt ut men jag skrattar så tårarna spruuutar!


UPDATE! 04:36


Shit  hade en sådan trevlig kväll med släkten, tröttheten försvann och det var ruggit kul att sitta ner, tjöta, äta go mat, prata minnen. Inte ofta att alla i familjen Carlsson/Börjesson är samlade samtidigt, ja menar antigen är någon i Norge, Island, Austarlien, Barcelona jaa överallt och ingenstans. Dessvärre kunde inte Kiolla (Min äldsta syster) ej vara med, hon har ju sin lilla flower shop att sköta! Men iallafall, sur var jag inte. Haft en underbar kväll. Hoppas att ni kära kusiner, moster och mosters man får en underbar semester i Thailand i 6 veckor hmm ja är inte alls avis! och desto mindre  avis att ni byggt klart eran lägenhet i Thailand heller ;) Och Niclas, försök att att inte plocka varenda frukt-jävel i Australien. :) Och nej jag kom inte hem, nu, somnade runt 23,00 vaknde runt 03,00 och javisst sitter Sannalicious här... baah måste få sömntabletter asså...............
Men tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0