What comes around goes around...

Hur kan man sakna någon som huggt en i ryggen och sårat en djupt ?! Alla säger håll dina vänner nära men dina fiender närmare, hell no...Det går bara inte... Men saknaden är stor vissa stunder.... Citat Perc:


"There will come a time in your life when you realize who really matters, who doesn´t and who never really did.
So forget about the people from your past because there is a reason why they didn´t make it to your future"


 Tänk om den "reason" sög då? Eller om ngn person verkligen betydde något som en riktig vän?...

Detta fixar la siiickan :D nemas problemas ~ saknaden är stor men tomheten är större

Säger som Vivi: var tvungen att skriva av mig lite...

Nåväl, kvällen är sen nu asså... Ska upp snart stygga mig..... Vart mycket ringande idag, Pratade även me Ebblon som ska gå i skolan vilket är bra och som dessutom fyller 18 år snart :D paaaaaarteeeey!

Nu måste ja nana kanske ringa o dilla lite me perc så ja somnar gott....

Puss.. eller iNte ;)
Sanna


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, visst är den fiin :D

Ja, men det är klart att jag fixar :D
Skriv till mig på msn när du vill ha fixat :D

2007-12-07 @ 01:10:55
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Ebba

Grattis till mig i förskott ;D

2007-12-08 @ 18:38:23
URL: http://ebbaoliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0