7-22

Satt idag och tänkter återigen över detta året som gått, gått fort som faan..
Har en miljontals tankar och saker jag vill göra och saker som jag måste göra... En sak är säker, jag har haft såå roligt, vissa stunder mindre roligt.... Endel människor saknar jag så mycket att det kniper i hjärtat på mig... Visst jag har inte hört av mig, kunnat träffats så himlans jätte mycket jag vet. Insåg idag att jag är sämst allan ballan på att planera, eller våga planera... Nu det senaste har jag dock inte kunnat pga jobb, men hallå ska ett jobb förstöra det sociala? Nej verkligen inte.. fy säger jag bara 2008 blir mitt år, vårt år.
Får en kalender på lördag då ska det planeras, och hållas! Skärpning Sanna Börjesson

Något annat jag säger fy åt är att gå till statiol mitt i natta för att studiebidraget har kommit YEAH!!!!!  Jag säger det det.... Något annat som är FY är att vissa som är 20 + inte ens kan våga stå för vad dem  tycker utan gömmer sin feghet bakom andra för att man är svag själv.. Orkeltorkel.
Nää ni som läser detta är inget roligt inlägg, Har vart en fundersam dag..... Skriver mera imorgon när jag e på topp igen..

Övrig information är dock att City är öppet 7-22 ALLA dagar  utom Julafton 7-14.

Sov gott ni som kan...
Sanna

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, säger jag också...
Saknar dig, kan vi ta en fika ngn dag?

2007-11-30 @ 14:38:16
URL: http://accidentlyinlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0