Dagens..

Roligaste: Att jag fick gå hem tidigare :)
Sjukaste: Att bussarna går från Allégatan..  till den 16 november :S
Dummaste: Alla otacksamma högstadie elever..
Finaste: My nails.
Sötaste: Ivar min goding
Missförstånd: Hällde i 7 dl mjölk istället för typ 2dl i muffinsmeten...
Ord: Fuckhellno.
Person: Amoore  -` ♥ ´-
Trötthet: Stensomnade från halv sex till sju (A)
Glädjeämne: alla resor, framtiden osv..
Komplimang/Fina ord: Va söt du är.. hjärtat mitt..
Bitch-killer-sak: Beeaatch slap!
Vill ha/ Vill: En stilnoct.. haha.. då skulle jag sten-sova gött i dina armar ..
Köp: Smink, tröja(or), smycken, kanske ett par till skor... me like
Låt: Tycker ändå att Fergies låt still going strong. -Big Girls don't cry, för engångskull stavar hon inte alla bokstäver eller sjunger om hur hon tränar på gym. 

Hittade denna roliga hos Ebblon ctrl-c ;) spank u honey

Kommentarer
Postat av: Ebba

Spank you to, darlin' ;P

2007-11-09 @ 11:51:17
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0