Försmäkta mig..

Nu igen har jag vart useeeeel på med stort u på att skriva..
har inte tänkt så mycket på det, sen har det varit mycket jobb, plugg och annat....
Denna veckan har rullar på okey, försov mig som fan i måndags och missade hela dagen, försov mig till mitt utvecklings-samtal på tisdagen min lärare  Anita var lagooom glad på mig... men idag onsdagen till ära vaknade jag i tid. För er som inte vet har jag 1 lektion om dagen ca, två på måndagar och ledig torsdagar... vilket innerbär att jag är en usel student 2008 ;) som inte ens kommer upp på de få fjuttiga lektioner vi har.

I helgen som gick var det jobb,jobb och utgång hann man med,  me madde and perc, madde hamnade huxflux på harry's och perc o jag undarde hej vilt vad som pågick... jaa lördagen var katastrooof, nog om det..  aa o fredagen kaabaam.. hahahaha.. den som veta skall veta gör, som jag brukar säga..
messade även med ebbalicious och pratde med henne härromveckan kändes skönt att få dela lite tankar och så... Fick också veta att det luktar hum-bum i Svenljunga av denna stygga Elmo fabriken, Ebba hang out! Spraya glade!!!!
Föressten så skall du infinna dig den 13 / 12 i gympan tror jag, och den 21 i Aulan... capish? ;)
Under dagen som gått har jag har telefonkontakt me Ida och Vivi, vivi skickade lakritsbåtar via blåtand och ida och jag pratde om hårfärg. so then u know :)

Man får ta det man får.. right? ..

Hoppas att det känns lite updated nu, skärpning!!!!!!!!!

Girls, I have said it a million times, and I will say it aigen, I love you all very much..  

Have it may way!
Sanna
                                    
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej du hej du! jo jag tycker jag känner igen dig :) haha.. nä men ändring på detta nu känner jag! Riktigt illa nu!! Puss på dig pudding

2007-11-22 @ 13:40:03
URL: http://sofiestehn.blogg.se
Postat av: Ebba

Love you more!

2007-11-22 @ 15:49:44
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0