God, please help us!

Eh ja så känner jag efter denna helg.. Varför lär man sig aldriiiiigg? Ja menar vi festar i 4,5 timmar sen tar det typ hela söndagen för att försöka minnas o komma ihåg vad vi gjort. Let's face it, Karatefylla ala carte nu igen... gaaah..
Jag ska bli nykterist på obestämd tid.. nu e det kokta fläsket stekt! Och det kommer det vara imorrn bitti om jag missar mitt 2:a utvecklings samtal också för den delen.
Sen blev det inte bättre att det började kaos snöa när det var utgångsdax heller.. Jag blir så matt. denna helgen var inte min helg, som vanligt, jag får vänja mig. haah... Först tänkte ja asså det är något grovt fel på mig men mina andra kompanjoner blir lika snööörfulla dem med. En utav dem fick gå och äta något för att nyktra till sen komma in på krogen, an annan var galen och rev runt alla kuddar och kastade ner dem på dansgolvet. Och lilla jag trodde att jag gick till krogen men när ja tar av mig luvan o kollar upp är jag åt heeeeelt feeeeeeeel håll.

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att huvudvärken och denna ångest är väck när jag vaknar.

You drive me crazy, and I looove it ! (:

Sanna

Kommentarer
Postat av: Ebba

Snart är det min tur att följa med (:

2007-11-26 @ 14:05:49
URL: http://ebbolivia.blogg.se
Postat av: peerc

Åååååja .. Snöörfull vart de! Men oj va det gick snett .. hihi as usual!!

2007-11-26 @ 18:38:00
URL: http://peeeerc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0