Ihålig

Merhaba! Aber? kände lite för att skriva lite fraser på turkilurkiska haha..
Har känt pest och pää för att skriva blogg, kännt mig helt tom, inte haft något roligt eller vettigt att skriva bara en miljoooon tankar som EJ ska skrivas här ;)
Har haft en bra vecka, eftersom det är den sista veckan på apun; wiooohoo.. dansar segerdans... hade en jättebra helg, alla var utklädda till något mer eller mindre lustigt ;) tack till alla som var med och delade helgen <3. är något förvirrad just nu, fick höra saker i lördags som fick mig att tänka till... baah gillar inte att traggla saker hela tiden, bättre att tänka på det sen bara förtränga de, men det går lixom inte....
well det löser sig...
Igår testade vi student mössor, åhh snart är de klippt ingen mer skola, och inga mera wuunderfula classmates.... va fan ska man göra då.. Bye jag flyr landet ;) Kändes så konstigt att diskutera med klassen vad vi ska ha på våra studentmössor. Var som ; STOP! HOLD IT! vart tog tre år vägen? Förutom i massa roliga spex, intriger, skratt och prov?..  Har inte pratat med Ebba sen 1800 hundra frost ..stygga vi är. Ida älskling ringde idag från Lanzarote bruun är hon, morr ;) Och vivi har du slutat röka eller? Isånnafall är jag über stolt över dig !!!! Btw har du nackspärr? haha.. Jönssonligan alla enheter anropas! er ska jag ringa snart klart slut.

fest; Kaffet på Kaffeakademin i stan, favoriten är Roma.
pest; Gå upp tidigt..

Nu ska jag slå några samtal sen ut på en prommis.
Güle Güle..
Sanna

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja jag har slutat nu! har inte rökt sen förra måndagen. hela ca 216 timmar sen.
äntligen..
Och vadå nackspärr? (A)hihi
Puss

2007-11-07 @ 22:01:19
URL: http://burny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0