Sicken idiot

Somnar in runt 01,30 lurade ut Perc på en av våra vanliga nattrundor. Igår begav vi oss till Vivi och Marina som satt och köade till Maiden. Gick hem och la mig och klev upp 13,50 gaaah ingen skola här inte... va fint...not... har varit på praktik i 5 veckor och första dagen vi har skola så dyker jag ikke upp. Bli matt på mig själv ibland va...

Har varit ute och gått med Madde och Perc, va hurtiga vi är (: Sen började det snöa, inte sådär hysteriskt som det gjorde i fredags utan sådär fint. mysigt... Jag gillar väll igentligen inte vintern sådär bauuota mycket men jag får ännu en lugn sinnestämning, massa stearinljus och varmt att dricka.  Och såklart massa roliga snöbollskrig och mulningar - me  l i k e !


Soon baby soon!!

 Carpe diem..

Sanna


Kommentarer
Postat av: Ebba

Var håller du hus? Vad har hänt med skrivandet? :)

2007-11-16 @ 22:28:18
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0