Visa pattarna!

Ja det är nog det ända sättet för älskade perc att göra om hon ska komma in på krogen någe mer.
Tur att Madde har sådana bobbar att det räcker och blir över till oss alla tre ,,gaapflabb..
Nä men skärpning kan inte bli såhär  nu ihelgen igen capish?!

Mitt utvecklingsamtal gick rätt bra, frånvaro var big mama, men det löser la Sickan!
Idag var vi i skolan och hade bla en liten mini konsert för sär-skolan, gick sådär får ta o öva in sångerna lite mera tills Lucia, avslutningen m.m... Damn u Ebbis, ;) du skulle ju stått där med OSS och lirat gura och sjungt med!
Senare under dagen var jag med ulle, emil och caroline i stan o kikade i snö-yran, träffade vivs och mariinah med :) mys. Köpte en toning hos frissan så lite frääsig e jag i håret. Sen så la Dynamit Harry (Madde) i färgen det är bra vänner som kan sådana braiga saker :) Sen kom perc o färga håret hon med, hon kommer inte ha ett hårstrå kvar på hjässan när hon e färdig asså, inte vivsan heller när hon blir blondie (; Efter det ligger jag o madde o smötjötar i hennes säng, ett tu tre stensover madde aha tänkte ja va fint, aa tjena sen slockna la jag med, så där låg vi som griskultingar och sov, perc ringde, papi ringde, och Ida, men ikke här sover vi gottigt!!! Vaknade runt 21.00 i chocktillstånd nu igen..

Nu har det vart en runda på statiol, dom måste tro att vi e heelt vrickade dom som jobbar där haha..

Nu blire te att krypa till kojs och kika på 2 ½ men :)
 Sov sött...

Sanna

Kommentarer
Postat av: charming man

Godnatt, sov gott!

2007-11-27 @ 00:36:39
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: pööörsy

haha ja minsann vilka patter då hade du tänkt? Det är nog rätt så kört för min del va gäller swingan iaf. Jävla jonas! haha

2007-11-27 @ 00:38:56
URL: http://peeeerc.blogg.se
Postat av: Marina

Man kan bara beställa det vi har uppe på sidan, men dom är riktigt coola, så gå in och ta dig en litet titt banäna :D

2007-11-29 @ 07:06:42
URL: http://qute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0