John Blund masa dig hit!

Känner mig dåsig och trött men kan ändå inte sova.. har inte sovit min middagslur -haha låter som en tant på 85 bast. MEN notera det är göörgött att sova efter man ätit sig proppmätt vilket är min specialité.

Pratade med Lovely-Äbba nyss, försökte förstå varför hennes blogg var så fin men inte min?? Visar sig att Marina är boven i dramat ;) Var nere på statiol en sväng med perc och madde vi borde få klippkort där.. haha.
Imorgon är det skola som gäller wiiihoo!
Känns underbart att vara i skolan på måndagar när man är på praktik de andra resterande 4 dagarna i veckan. Snart ska vi testa student mössor HALLELULJA! tänkte på det härromdagen -Hur faan klarade jag alla kurserna som gått?.. Får försöka åka på samma våg in i det sista också.....

 John Blund tror jag är kommen, kanske kan sova lite nu ändå ;>

Go with the flow!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att du skaffat blogg, du ligger på min bevakningslista nu ;) Puss Frida

2007-10-22 @ 11:49:24
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Ebba

Men honey, fjäska lite för Frida också, hon är också grym på att stajla (: När är det julavslutning förresten? Måste ju se dig tassa fram på tårna (:

2007-10-22 @ 12:41:18
URL: http://ebbaolivia.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hänger inte heller med riktigt! Önskar jag också fatta hur man skaffar sig så speciella bloggar :D mohaha vi är för dum för att ens försöka förstå hur man gör!

2007-10-22 @ 20:53:14
Postat av: Sofie

det var från mig, ja :D

2007-10-22 @ 20:54:10
URL: http://sofiestehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0