Nya dojjs och pinsamhet till MAX.

Idag har det varit en bra dag,var helt okey i skolan. Saknar ofta klassen, tror inte att vi vart helklass någongång.
Imorgon ska jag till min APU plats, men det är ju bara 4 dagar sen är det lov yeah ! Men som sagt det blir ju till att jobba, så går det om man vill någonstans här i livet och det vill jag, ta mig till alanya.
Tror att jag har blivit kär i den staden, helt tokig... Har övervägt på att ev. flytta  ner över säsongstiden, men får väll se har endel saker som håller mig kvar här hemma...v...

Det finns så mycket man vill göra nu när man har chansen, ut och resa se världen plugga vidare sedan kanske, känner bara att man har huuuuuuuur mycket möjligheter som helst! And I'm going for it!  2008 kommer blir mitt år känner jag (:
Hursomhelst idag har jag inskaffat mig nya skor frääscha var dem ! Svarta söta stövlar i skinn med rund tå, me like ! Var som vanligt kärlek i första ögonkastet. ..(för er som inte vet älskar jag skor)
 Vart nere i stan en sväng med perc, madde och björnen ( maddes faster's hund) Sen tog jag bussen hem för att kunna kolla på Prison Break men jag blir så nervös av att kolla på det sitter o gnager på naglarna vilket igentligen är superäckligt när dom är rätt långa och fina... men men.. Mrs rabbit är i farten haha Ringde käre Kitkat och pratde under pausen behövde prata av mig nervositeten ;)


PINSAMT är det när "någon" bus-ringer från sin arbetsplats och det  inte är privatnummer utan att jag kan ringa tillbaka till det lunchrummet ( som det var ringt i från ) och kolla upp vem som jobbade den dagen det hade ringt. Hallå!!! ska man busringa slår man dolt nummer, åhh skäms skäms skäms... Håller riktigt för ögonen, (Ebba du vet hur det är att skämmas på det sättet vi gör och det jag gjorde det verkligen då).. Blir så irriterade sen hörde jag en annan sak om den "någon" idag med, NÖRDARNAS JULAFTON, snälla väx upp I stopped care for loong time ago, men vissa mognar fortare än andra såäre!.. Im going to party like I did before, if not only  h a r d e r !

Nää slöseri på energi + tid.. 

ps, jag & madde stötte på min idol billy o anders på stan i fredags hahaha bara så ni vet ;D

So loong bitches ;)
Hadegöttsägervi;hapå're!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är klart att jag kan. Har nästan all tid i världen ;P Förutom när Philip är vaken då ;P PussPuss

2007-10-23 @ 15:12:21
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Ebba

Shoe lover? Nej.. Fan. Du?!

2007-10-23 @ 19:31:47
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0