Party, saltgurka och handbojjor..

Heey !
Som ni alla ser testar jag att ha en blogg... Jag är urusel på att komma ihåg att skriva, kan inte ens komma ihåg att fylla i en kalender. Minnet är gott men dock så kort....

I helgen har det vart både party och relaxing, var i stan i fredags och strosade, och fikade med Jönssonligan. Perc åkte hem runt 23 så jag o Madde var kvar ett tag till.  I Lördags var det parteeey som gällde men Perc den arbetsmyran har lärt sig av sina misstag att man inte skall dricka när man börjar jobba kl 9 så hon följde dock inte med ut.
Dynamitharry (Madde) och jag hade rikigt roligt, shakade the bacon's hela kvällen, + att vi satt fast i handbojjor haha.. efter det blev det nattamat på sviiiindyra M'c Donalds som börjat med natt meny gaaaaaaaaaaaaah palla betala 71 spänn för en Big mac och co... nix jag höll mig till min lilla menyn. Efter det skulle Madde tydligen på efterfest men det orkade jag inte med, så jag åkte hem och drack treo och åt massa saltgurka och gröna oliver. Det var gottigt.
Idag har jag färgat Gullans hår och donat med henne lite v..
Nu ska jag käka kyckling, currysås och ris....


Ciao

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du & Gullan är som Tommy & Annika, Nalle Puh & Nasse, Bamse & Lille SKutt. Perfect match! (: Btw, var gymt sugen på kyckling, ris & curry idag men C orkade inte laga det "/ Matlagning är ju som vi vet inte min stora talang!

2007-10-21 @ 21:29:48
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0