Put the blame on me...

Yes det kan ni skriva upp, har vart dååålig på att skriva nu det senaste, smisk borde jag ha haha..
Ja helgen var helt okey, jobbade lite grann och var ute (: haha ännu en karatefylla ala carte av Jönssonligan, men Sickan (jag den smarte ;) åkte hem runt 02, då svängde de reejäält i mitt huvudkontor medans vissssa andra kom hem runt 05 hahahahahah... *host* perc o madde*.. nog om de ;) Färgade Vivis hår i söndags med, det blev fint tycker jag. Pratade med Ida hon sa att det fanns en serie för håret för 700 som jag skall testa...

Och nu lovet, som ej är något lov... Jobb hela tiden.. jobba hela veckan ska vara ledig på fre, jobba lördag, ledig söndag :) me like..  Vilket betyder att jag kan hitta på något på lördag och inte lägga mig tidigt. Ska ha en strejk-jag-vill-inte-bli-vuxen.. Någon som är på? såhär ska det vara hela livet, äta, sova jobba dö.. vid 65 år ju första spiken i kistan förgudskull, det blir till att förtids pensionera sig serrU!
Idag har ja fikat sen kikat och shoppat i knalleland, blev lite chockad över mitt kontoutdrag, va hände lixom pengarna bara försvann.. mycket konstigt (A)...... okey jag har handlat upp dem om sanningen ska fram :O
 Bra att man kommer ihåg att klockan skulle tillbaka, här studsa jag upp kl 04:42 för jag trodde att den var 05:42 i måndags morse.. Min dumme faan orkade inte vrida alla klockor i rummet i söndags så väckarklockan ringde ju... men en timme för tidigt som sagt men jag snoZzzZade i en timma och det var underbaart...

Nu blir de till att smörja in facet och nana, uppe före tuppen kl 03.30 ;P

Ulle & Emil åker till Lanzarote på fredag, fan va gött dem kommer ha :) 
Ciao!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0