Something.. haha.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Hann inte kolla mig i speglen :P

Hur mycket kontanter har du på dig?
Giltas turkisk lira?

Vilket ord rimmar på test?
Pest

Favoritplanet?
Mars?

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Perc

Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Bad barber

Sätter du etiketter på dig själv?
Varför skulle jag göra de :P

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har strumpor på mig nu,

Ett ljust eller mörkt rum?
Mörkt, red like mine.

Vad gjorde du vid midnatt?
Tonade håret

Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Det du ;)

Vart ligger ditt närmaste seven eleven?
Göteborg? kanske..

Vilket uttryck andvänder du mest?
Javisstja, va fint !  Det ante mig..

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Min mami ♥ 

Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Ivar :)

Hur många sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Droger? nej tack

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
tja kanske 5?

Vilken ålder har varit bäst hittills?
15 var ett bra år.. haha nää  18

Din värsta fiende?
Den som är, den vet ^^
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Höstlöv

Vad var det senaste du sa?
Mamma är kaffet klart?

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
The money


Senaste låten du lyssnade på?
Daniel Lemma

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sötnöt (: Var på almås & letade eftre dig idag, tills jag kom på att det var lov "/

2007-10-29 @ 20:39:29
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0