Detta inlägget tillägnar jag åt....


Alla mina nära underbara vänner som har format mig till den mäniska jag är idag... inatt skriver jag om :

Vivianné Sandra Touminen <3


Vivi och jag lärde känna varandra sedan vi vart små och har under tiden varit med om mycket ihop delat det mesta tillsammans också. Allt från sorg, kärlek, hat, ilska, fyllor (massa fyllor), och ännu mera glädje..
Kommer ihåg alla dessa transås fyllor, fikandet på söndagar, när man var på gården, smygandet ut i svarta natten,  dem stunder man bara låg och tjötade i sängen i timmar, resan till Turkiet...
Ahh jag kan hitta på 1000000 grejjer man gjort och skratta tills jag kissar ner mig av alla minnen... :)


Träffade vivi idag och det kändes som att vi inte vart ifrån varandra en sekund, var som att vi träffades igår.
Jobb och dumma tider har satt käppar i hjulet för att ses men idag var det bara ett halleljuja moment... Vi skrattade, fikade, klagade på det vi fikade och bara va .. Det är så skönt att verkligen veta att man har vänner i vått och torrt b-o-k-s-t-a-v-l-i-g-t ! Man vet vilka vänner som står bakom en fasten man kanske jobbar mycket eller har det mycket i skolan eller vad det kan va... Detta måste göras oftare kändes som en del av mig blev komplett, att det var något som hade fattats mig och det märkte jag senare under dagen hur glad jag var efter att vi hade setts. Måste planera in dagar nu när vi båda har varsin kalender, som vi båda skriver  i KORS I TAKET :) Jag borde ha skaffat en för länge sen men bättre sent än aldrig.

Nu ska jag ta o läsa i Vivis lilla blogg, alltid något fartfyllt och roligt att läsa tjingelin badring!

ps! Och nu i helgen ska vi firar Caroote MYCKET och högt, hon fyller 18 (fast frågar vi henne fyller hon bara 14 ; ) d.s


http://www.youtube.com/watch?v=w1UZTNjh40A&feature=related


Thank's Vivi for being just.. you.


Kommentarer
Postat av: vivi

Me Love You!

2008-04-11 @ 07:00:14
URL: http://burny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0