Nu..

..Är jag glad igen :) var en rikigt sur kärring härromdagen alltså, men det är svårt att alltid ligga på topp haha..
har fått massa värkänslor ala carte nu va precis vad jag behövde... Känns så skumt, man har konkat med denna varma goa jackan hela vintern och nu ska den av.. men ja väntar lite till våga vägra bli sjuk, skulle blir kaos i min planering.

Btw tack Äbba and Coffe för i fredags var rikigt roligt att ses, snart igen, myyyycket snart..

Vart i stan o fikat idag med Perc,madde, ida, emil & my.. va gött att sitta där i solen o bara va lite.. My är så himlans söt och liten man ser henne knappt i filten när ida eller emil håller henne.. gahh skulle kunna käka upp na!

men nu ska jag dra mig till kojs, kanske ska läsa ut min bok med...upp till tandläkaren imorrn  och sen jobba

Fest : Att Vivianné fyller år på söndag :)
Pest:så störande att min mobil inte har någon täcking på jobbet >.< 
Ännu mera pest är :
Den stackars flickan som blivit kidnappad eller liknande uppe i Dalarna... =/

Allt för mig tjing och hej

Sanna

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack själv, älskade Bänäna! : )

2008-04-16 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0