Om du inte har brytt dig behöver du inte göra det nu heller

Mitt nya motto; carefuckingface till dem som "bryr" sig och verkligen bryr sig om en..  Jag har alltid vart som person en som verkligen bryr sig... till vilken nytta? Jag vet!!  -noll! Har du inte ringt förr så gör det inte nu heller, tack ,delete my number and erase me...
Ska bli så skönt att slippa detta packet alltså, verkligheten har slagit mig i ansiktet först nu.. Men ja ska vara som alla andra och bara "bry.mig.för.man.alltd.har.gjort.det" Så blir det jäääääääääääääätte bra, släpper JAG, rasar allt. tss..

jaa jag e arg, eller kanske mer besviken, skitsamma glad är jag iallafall inte.



Kom och skriv det på näsan om du törs! *laddar näven med en sån dunder-stjärn-smäll så du sitter fastklistrad i väggen till julafton!*



Tjingfjong långkalsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0