Bara för dig Vivi ;)

Blogglista

01. Hur länge har du bloggat?
hmm sen september / oktober 2007
02. Hur såg din bild av bloggar/bloggare ut innan du själv började blogga?
Inte ens tänkt på det viset..
03. Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Ebbas, den var svart och rosa.
04. Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
hahaahah helt crazy..
05. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
Standard när jag är inne på nätet är att kolla Caroote's, Maddes, Marias, Ebbas... sen har jag väll kikat på endel andra bloggar men inga jag bryr mig om vad det står..
06. Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Jag läser nog "om mig själv 6 mitt liv" bloggar
07. Nämn en bloggare som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
Alla som bloggar för jag glömmer haha
08. Nämn en bloggare som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
Ingen är lik mej, jag är cp :P
09. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Jag vet inte? Dom kanske fattar lite mer om mig.
10. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
noo ideeaa
11. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
No limits..
12. Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
Jag försöker fundera på varför jag aldrig bloggar..
13. I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?

öhh
14. Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Beror precis på vad man skriver om, ja menar bara för att jag läser någons blogg känner jag inte personen, men kan kanske veta hur personen reagerar eller gör i sin vardag.

15. Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
ohh no..
16. Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Kan de säkert vara, att man lämnar ut sig själv helt osv.. tar åt sig av kommentarer osv..
17. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? Och i sådana fall: Hur har du hanterat detta?
Nixpix
18. Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
Nej, det jag skriver står jag för.
19. Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Att man glömmer av att skriva.
20. Tror du att du fortfarande bloggar om två år? I sådana fall: Tror du att ditt bloggande har förändrats då?
Ärligt? Nee..
21. Tror du att bloggarna har (eller kommer att ha) någon inverkan på vår kultur, eller är de en grupp människor som mest påverkar varandra?
Ja du...
22. Kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande har betytt för dig?
En återblick i livet.  När jag verkligen kan sitta och asgarva åt när jag läser vissa inlägg..

23. Kan du sammanfatta kort vad bloggläsandet har betytt för dig?

Ne de kan jag ikke


24. Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten.
ska tänka på  saken :) blev själv utmanad av Vivi som redan har gjort enkäten och är en 10000 ggr bättre bloggare än mig.


Kommentarer
Postat av: Mia

Gott Nytt år på dig!!

Jag har en utmaning till dig i min blogg. har du tråkigt och tid över så kika...

kram

2008-12-31 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0