Forgive me

Alltså jag suger verkligen på att skriva.. för att fatta mig kort:

  • Fyllt år grattis till mig, tack till alla som uppvaktade mig, ringde messa m.m <3 och fuck u till alla som inte gjorde det haha :P

    Många sena nätter vid tvn = beronde.. telefonsamtal långa, många med ebba, sena nattprommisar till statiol med Madde & Perc även utgångar med dem + mariinah och lilla ida :)
  • mycket jobb lite skola.. sportlov, gick på 1 sek. me hate,
    Imorrn är det praktik på Mariedals Idrottsplats. KUL! noot. Sen jobba, det är lite roligare iaf.
    Vart hos Gullan idag, älskar henne såå mycket, alltid lika glad o underbar,

Tack o hej!
Sanna

Och dom som tror att jag bryr mig om människor som jag inte har umgåtts med på 3 år tror så jävla fel..
.. stay out of my  life, orka kolla snett i 3 år... snacka om ögonbryn's muskler ;P ... l0ser's..


Kommentarer
Postat av: Sandra Ullberg

Grattis :)

2008-02-26 @ 23:30:44
URL: http://sandrino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0