Cheeezzeee

mmm vad det är gott! Sitter här nu oc har en lite ostbricka med kex ost o vindruvor.. mums jag älskar ost har skurit upp 7 olika sorter och bara frossar mumma :)
Sådärja 2008 wiooohhhho :) Nyårafton vart ska jag börja? ;
Massa gott käk o tilltugg, goa loveliii vänner och sen bär det av och titta på fyrverkerier!  Var roligt runt tolvslaget, det sprudlades och sprutades champange, överallt och alla det kul... Men sen ballade det ur för vissa..En annan åkte hem i rimlig tid(jag), medans vissa fick gå hem före tolvslaget på förfesten, andra sover borta och e snörfulla och busringer och tredje slår på sina föräldrar, pissar ner sig, plus går hem till den person nummer 2 o ska ska komma dit mitt i natta när person 2 inte är hemma. (utan väcker nr 2:s föräldrar) hahahahah inga namn nämnda ;D
Jag döör......... Juldagen tog knäcken på mig men denna gången avlider jag....
Men tack alla ni som var där o bara stråla med er söta nyllen, och gjorde allt till en bra kväll :)
I övrigt suger det pung att skolan börjar o att min schema kommer vara katastroof.. gött ändå att skiten strax e över...
Gott nytt år till er alla som jag inte hann/glömde/kunna ringa eller smsa......

gaah you drive me crazy...

Me and only me
Sanna

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för en rolig kväll :D

2008-01-03 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0