Jag kanske inte,,,

  • Är bra på att höra av mig
  • Visa uppskattning alla gånger till dem jag älskar
  • Säger hur jag känner eller mår
  • Ringer dagligen och pratar i timtal
  • Alltid är tillgänglig när jag behövs som mest
  • Kan vara med o göra allt jämt
  • Gör det jag vill alla gånger, utan det jag måste först

Men när jag väl gör något utav det här så gör jag det verkligen av hela mitt hjärta, går oftast in med fokus 110%. sen fine jag är jobbnarkoman, men jag vill verkligen förverkliga mina drömmar, leva livet innan jag slår mig till ro. Ut och resa se världen, plugga vidare, se andra ställen . Framförallt gå ut på studenten med stolthet i ryggen. Därför vill jag tacka alla er som står mig nära, ni har hjälpt mig på ett eller annat sätt att bli den jag är idag.

Sen vill jag oxå ligga och prata, få råd och skratta med med Vivi, Sitta och mysa med ölkorv, chips och dipp med Ida,  Skratta tills jag får hjärtflimmer med Ebba, höra vad Mariinah har på hjärtat och hennes galna upptåg. Ha galna utgångar med Madde & Perc, Prata gamla roliga minnen med både Björklund och Bea, Mysa med familjen, vara mycket hos Gullan, Träffa Cäl mera, Ha söndagarna med Sofy & Corny utan r ;), Sitta och prata om allt och inget med Emma & Kit.. Klart som faan att jag vill göra allt detta roliga med med alla er!  Varenda dag nån gång under dagen går ni runt runt i mina tankar... Fasten våra liv inte klaffar i prick så är det alla ni i slutändan som betyder något. På riktigt.
Ni är och kommer alltid vara en stor del av mitt liv.......så nu vet ni!


Annars under dagen har jag vart i skolan, var och kikade förbi när Perc o Elin tatuerade sig, hemma och mådde halvt kasst och sov. Sen tillbringade jag natten med att utnyttja mitt buskort och åka runt runt :P
Nu ska jag försöka sova lite grann... fan ta mig om jag försoverur mig imorrn igen.. Måste ta sista året på allvar... kan inte lattja denna terminen oxå.. (fasten om ja vill ;P)

Love,
Sannalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer alltid att vara en stor del utav mitt liv också, =D

2008-01-22 @ 12:09:26
Postat av: c

naaaw vad ja sakner er älskon, vi får fixa detta snart!! =)

2008-01-24 @ 23:50:08
URL: http://corneliaericsson.blogg.se
Postat av: Madde.

Tack Sanna! :'D
Du är underbar

2008-01-27 @ 16:54:11
Postat av: Ebbis

Du är bäst, hjärtat!

Stressa ner, tänk på dig själv & var så satans go bara du kan vara!

2008-02-04 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0