Jag suger...

på att skriva blogg och planera.  Jag som har en almenacka att fylla i, men glömmer dock det med. (fyller i den i smyg efteråt) Jag kommit på att det är ett bra sätt att bli lite mer organiserad, att skriva ner. Jag är den personen som får ett sms läser det o tänker - svarar på det sen, sen = aldrig eller nästa dag :P Hate it or love it.
Minne som en guldfisk, ehh jaaa :D ja upp i dan!

Idag har jag jobbat, helt okey men imorrn e jag äntligen ledig! ska bli skönt... :) peppar peppar, jobbet kan ju ringa imorrn klockan 7  u never know..
Skäms att sitta uppe här mitt i natta, ska försöka lägga mig o varva ner snart...

Skriver mer imorrn när jag e lite piggare och nej jag är inte full! Sådana dumheter gör jag ikke!

Puss
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0