Läs bitch

Sammanfattning år 2007


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Börjat sista året på gymnasiet, varit helt redlöst full, ätit sushi, Vart utomlands med mina crazy girls i 16 crazy dar :O

Höll du några av dina nyårslöften?
Nix.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.. tur de

Vilka länder besökte du?
Turkey

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
nope

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Jag minns många datum :)

Vad var din största framgång 2007?
Framgång?

Största misstaget?
Varit för snäll mot en/flera som inte förtjänar det!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha vart ska jag börja?... olycksfåglen själv..

Bästa köpet?
Alla mina skor

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, resor, utgång

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla omkring mig

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Timbaland feat Keri Hilson- Way i are

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Happy


Hur tillbringade du julen?
Hemma :)

Favoritprogram på TV?

2,5 men :)

Bästa boken du läste i år?
Gynnings och Rosings böcker.


Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var hemma och blev firad :) sedan kidnappad till Svenljunga och blev ap.full :D

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jovisst, men gjort e gjort :D

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Crazy

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det var en redig fylla när du fyllde år ; )

2008-01-20 @ 23:34:33
URL: http://ebbaolivia.blogg.se
Postat av: Vivi

"Bästa köpet?
Alla mina skor"

GAAAH JAG BLIR GALEN!

2008-01-21 @ 22:47:47
URL: http://burny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0