Slut,,,,

-summering av 2007. det har tagit mig några dagar att smälta in det nya året och väck med de andra.
2007 var ett galet fylle år rent ut sagt, visst man behöver sådana perioder också i sitt liv. men inte ca ett år :P
har i det stora hela haft ett bra år. Jobbat endel, klarat mig bra i skolan, haft min underbara familj och mina vänner i vått o torrt... Sen har jag visserligen gjort bort mig ett ANTAL ggr igår, men som jag brukar säga ; de bjur ja på ;)

Lika dumsnäll har jag vart i år med, mot människor som jag inser nu verkligen inte förtjänar det. Med den lilla respekt jag har kvar skriver jag ej namn, och vill inte att någon ska analysera det heller. Men många har kommenterat och undrat vilka de bitchiga raderna igentligen är till i min blogg... Och den som bör veta veta gör. Jag sköter de på ett snyggt sätt! Önskar att jag vore elakare, då skulle jag krossat dig fuckface!
Men som sagt nu är det 2008 ala mitt år. Sluta upp med att ta alla andra i framsätet utan välja mig själv, och vad jag vill. Att spendera min tid på rätt sätt såsom skolan. läxor, familj, kärleken & vänner..... För inte så längessen var jag som lyckligast full haha, de e sjukt. Man levde för lördagen, tog inte alls något på allvar.. Ja menar hallå! folk pratar o säger shit asså va jag trampade snett igår o alla kollade pInSamT doooh! de  e la inget, var snööörfull,( gärna dricka en halvflarra ren sprit) tappa allt du äger, kommer hem utan klackar på skorna,  komma ut/hemifrån från scandic  med alla kläder i en plastpåse, ramla i någons badkar, åk till en pir o inte en blekaste varför du är där, bada fulla o goa i havet/poolen du har inget minne av att ni åkte buss,taxi, kommit halvfulla till skolan för att ni festat för mycket dagen före.. de e grejjer att skämmas över!!!!!!
Men nu skall jag skämmas som sitter här 8234642365375 gången i rad av dessa nätter.. skall till läkaren på fre o få lite sömnpiller -me need!!!!!!!!
Övrigt hur min dag har vart så har jag jobbat, plus att jag åkte in för att träffa vivi. lärarna var myycche stygga mot henne, och då blir jag jäättte arg!!!!! :@@@@ :/ När vivi och jag är tillsammans är vi komplett, nothing can stop us. haha skulle inte vilja vara den som sitter där o har oss två imot en iallafall ;) En för alla alla för en!!!!

Btw ,Grattis Mariinah baby 18 år!! <3

Have it may way
S a n n a l i c i o u s

Kommentarer
Postat av: Vivi

Jag Älskar Dej

2008-01-08 @ 20:10:11
URL: http://burny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0