You cut me open...

eller inte tönt. du är ingen capish? Synd bara att eran relation skall baseras på vårat hat, igentligen är det synd om dig.. men jag har inget som helst medlidande!

well var tvungen att skriva lite hatiska rader.. ;) Nu äre bra igen haha..
Denna helgen tycker jag är sådär halvseg... igår jobbade jag, gick hem och nanade,,, på kwällen kikade mamma och jag på film "vänner för livet" och till det åt vi glass, mys.
Idag har jag sovit ut länge och det var skönt, är ledig idag :) känner bara för att slappa ikväll, utgång lockar inte mig det minsta.
Var o solade idag med det var gött, har dock bränt mig lite men det försvinner nog snart.... har blivit fett förskyld, ont i halsen, hostar och nyser som attans.. inte roligt det inte.. men det är vinter tid och dessa äckliga bakterier bara sprids i luften yaa. Skulle gå me munskydd haha..

Nu ska jag gå och duscha av mig solarium lukten känner mig medium fräsch haha..

Morsning!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Marina

Jaa, man är nog det.. Jag som inte vill vara det :(

2008-01-06 @ 10:45:43
URL: http://qute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0