Den långa vandrigen..

Sitter här hemma och tar de allmänt lungt, vart ledig idag , skönt. Har dock tvätstugan mindre roligt, har ringt min hyresvärd ett  antal ggr utan resultat.... de ska bara inte ta så många timmar att tvätt och torka tvätten >,<

Påskafton var mycke trelvig, grillade, drack öl, och tjötade massa skit, sen blev de utgång vilket var mindre lyckat för min del alltså... men men man har sig själv att skylla när man spelar allaN och tror man kan häva i sig hur mkt som helst.
Igår var de Viviannes födelsedag :) och för gemenskapens skull skulle vi ju fira den fasten den va måndag tyckte vivi, så vi var på norrmalm ett tag och sen GICK vi till Sjöbo, genom skog, bäck och skit lukt från djurparken... Men de var trevligt när vi väl kom fram till sjöbo drack dock inget typ, var rätt så trött efter lite sömn och så hade jag jobbat på dagen med.

Ne nu ska jag kika lite tv och dricka kaffe...

Badring.

Dagens bästa ; Sovmorgon

Dagens värsta ; Min dryyyyyyyyyyyga tvättstuga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0