Grill n' Chill..

Sedär jag har hittilts haft en lugn och vit helg utan superi, ett glas vin nu på kvällen och en öl igår men inget superi. känns mycket bra måste jag säga. Satt just på nätet och läste lite grann hur mycket man dricker så fanns det ett test, ja menar hallå bara för att man dricker då och då behöver man inte ha alkohol problem. Jag tycker att när det finns ett beroende, abstinens, när man köper sprit istället för mat då har man grava problem alltså.. jaja jag är ju fortfarande pur-ung ännu och känner att man har kontroll över drickandet!

I övrigt idag grillade Jag , Perc & Madde fläskfilé , champinjoner och majskolvar. till de åt vi sallad, bröd och potatissallad mumsfilibabba va gott det var, låg i soffan i fosterställning mätta som as haha.. Sen satt vi och zappade på tv:n och inte en endaste bra film gick och jag har ändå endel extrakanaler, huuuuuuuuuuur kasst som helst. Ja menar nånting borde ju gå en lördag kväll utom typ Robinson :s

O
ch på det hela så i går när jag kom hem från jobbet och körde igång datorn kom  det upp en ruta. VIRUS flera stycken, panik, panik satt och pilla i flera timmar, tills en kompis pappa var så himla snäll och fixade bort dessa stygga hästar från min dator, + ett bättre virus program.
Fick ett mindre delerium kan jag ju säga.... Men nu funkar det prima här :)

Ne nu ska jag nana så jag inte sover bort hela dagen imorrn..

Dagens bästa ; Grillningen, mys!
Dagens värsta: Att stiga upp 15:00 en sådan här fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0