Halv sjuk..

My mår inte alls bra, kännre mig hel krasslig i halsen... tycker lite synd om mig själv om jag ska vara ärlig ;P idag har de inte hänt så mycket. Min mami var här på en kaffe oså, sen kom papi för att hämta henne men då hade hon redan traskat hemmåt. Bra att man kommunicerar haha , ;)
Hade lite ångest idag att jag igentligen borde städa och tvätta, men de känner jag typ varje dag. Så det är väll inget ovanligt...

Kanske trippar ner till kyrkogården lite senare.Vore skönt att bara gå runt där lite... o lugn och ro.. har tyvärr många att besöka och det är sällan jag gör det..
Men nu ska jag till maxi är de tänkt me anders och sandra och äta glass. Måste komma ut lite grann kan inte isolera mig och bli beige som resten av min lgh haha..

Tjingeling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0